لند آو لجندز بهترین انتخاب برای تور آنتالیا

چهارشنبه 24 مهر 98

خرید تور آنتالیا نه تنها در بین ایرانی ها، بلکه در تمام نقاط دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین خاطر امکانات تفریحی فوق العاده هیجان انگیزی در این شهر وجود دارند. یکی از بهترین انتخاب هایی که تور آنتالیا را قطعا لذت بخش تر خواهد کرد، مجموعه لند آو لجندز می باشد. در این مجموعه می توان در کنار کودکان و سایر افراد خانواده بازیهای هیجان انگیز را تجربه کرد و از بهترین برندها خرید کرد و در یکی از بهترین هتل ها ی شهر اقامت داشت. در ادامه به معرفی مجموعه لند آو لجندز می پردازیم تا سفر بهتری با تور آنتالیا داشته باشید.

 

اطلاعات کلی در خصوص تور آنتالیا را اینجا بخوانید:

تور آنتالیا - عصر پرواز

 

معرفی مجموعه لند آو لجندز آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا حق انتخاب های زیادی برای لذت بردن دارید، اما لند آو لجندز در واقع یک تیر با چند نشان می باشد. این مجموعه بسیار عالی که در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در محله کادریه واقع شده است، بخشی از هتل 5 ستاره به همین نام می باشد. در این مجموعه می توانید یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا را ببینید که تجهیزات آن بسیار متنوع و عالی و البته استاندارد می باشند.

لند آف لجندز آنتالیا - Land Of Legends Antalia - عصر پرواز

فرصت آبی تفریحی در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا بی نظیر است

 

سفر هیجان انگیز با تور آنتالیا در پارک آبی لند آو لجندز

اولین گزینه در مجموعه لند آو لجندز که می تواند تور آنتالیا را کاملا متحول کند، پارک آبی آن می باشد. این پارک که از بهترین های خاورمیانه به شمار می رود مجموعه ای از تجهیزات بازی و ورزش های آبی می باشد و تمام افراد خانواده می توانند در آن لحظات خوبی را تجربه کنند.

از جمله بازی های هیجان انگیز در این مجموعه می توان به استخرهای متنوع آن اشاره کرد و در هر یک می توان شور و هیجان خاصی را تجربه نمود. استخر فعالیت، استخر موج، استخر بی پایان، استخر توپ و موج و رودخانه وحشی از جمله بخش هایی از این مجموعه می باشند که برای کودکان بالای 12 سال مناسب هستند. البته اگر در تور آنتالیا با کودکان زیر 12 سال همسفر هستید می توانید از استخر کودکان استفاده کنید و یا در سایر استخرها با کودکتان همراه باشید.

از دیگر بازی های بسیار هیجان انگیز لند آو لجندز می توان به سرسره های هیجان انگیز آن اشاره کرد و جالب است بدانید که 43 نوع سرسره در این پارک وجود دارد. از پرطرفدارترین گزینه ها در بین سرسره های پارک می توان به استارشیپ، موشک فضایی، چاله عمیق، سرسره آبی چلنر، رفتینگ های پر سرعت و راکینگ واترز اشاره کرد. البته در سفرهای خانوادگی با تور آنتالیا می توانید از شناورهای خانوادگی استفاده کنید و بدون شک هیجان بیشتری خواهد داشت.

تفریحات مجموعه لند آو لجندز تنها به بازی های آبی ختم نمیشود، بلکه می توانید از سینما 5 بعدی آن استفاده کنید و یا در آکواریوم بی نظیر آن با ماهی ها و سایر موجودات دریایی عکس های یادگاری بگیرید. شاید برایتان جالب باشد که در تور آنتالیا می توانید کوسه و نهنگ و دلفین ببینید و در کنار آنها مانند پری های دریایی غواصی کنید.

البته بعد از بازی و گشت و گذار و لذت بردن از تماشای این همه زیبایی و هیجان در لند آو لجندز می توانید در یکی از رستوران های این مجموعه بنشینید و غذاهای خوشمزه ترکی را امتحان نمایید.

غذاهای ترکی - تور آنتالیا - عصر پرواز

دیدنی ها و خوردنی های تور آنتالیا رو بهتر بشناسید.

 

خیابان خرید لند آو لجندز

تور آنتالیا می تواند تجربه سفر به ونیز را برایتان به همراه داشته باشد، تنها در صورتی که خیابان لند آو لجندز را از دست ندهید. خیابانی بر روی آب های روان که گرداگردش را فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس فرا گرفته است نه تنها برای خرید، بلکه برای بازدید هم زیبا خواهد بود. قایق سواری و گذر از مقابل مغازه های لوکس و البته گران و به گوش رسیدن موسیقی از کنسرت های خیابانی این منطقه چهره ای کاملا متفاوت از آنتالیا را نشان می دهد.

 

هتل لند آو لجندز

برای اینکه بتوانید از تمام امکانات پارک آبی و خیابان لند آو لجندز براحتی استفاده و در کمترین زمان به آنها مراجعه کنید، بهتر است هتل 5 ستاره آن را از دست ندهید. این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می رود از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و انتخابی عالی برای افرادیست که عاشق هیجان می باشند.

اقامت در هتلی با غذاهای بسیار متنوع و با کیفیت، سالن های ماساژ، آبگرم، حمام ترکی و اتاق هایی آرام و بسیار لوکس بدون شک می تواند تور آنتالیا را به یکی از بهترین تورهای خارجی تبدیل کند و تمام افراد خانواده از انتخاب آن راضی خواهند بود.

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98