6 تفریح مهیج تور کیش (دی ماه 1398)

پنجشنبه 21 آذر 98

مقدمه

6 تا تفریح مهیج کیش اینقدر هیجان دارند، که واقعا برای بعضی ها که قلب درد داشته باشند خوب نیست.

اول اسم این تفریحات رو یک به یک میاریم، تا اونهایی که فقط عجله دارند بدونن اسمهای اینها چیست و بعدا میخوان دنبال پیدا کردن محل این تفریحات باشند، بخوانند و بروند سراغ کارشان!

شش تفریح مهیج تور کیش (دی ماه 1398)

1. اسکوتر زیر دریایی

2. جایروکوپتر

3. شاتل و بنانا

4. بیگ بال

5. بادی مارینا

6. فلای برد

تفریحات مهیج تور کیش

خرید تور کیش از بهترین کارهاییه که در سال 1398 می توانید انجام بدهید. چون با تسلیم لایحه جدید بودجه، تقریبا احتمال این می ره که در سال بعد یک مقداری به قیمت های سفر و هزینه های گردشگری در سال 1399 اضافه بشه و این طبیعی هست. امسال هم با توجه به افزایش قیمت بنزین، و تاثیر نسبی که بر قیمت سایر کالا و خدمات در پایان سال و همچنین در سال بعد خواهد گذاشت، قیمت خدمات سفر و گردشگری بالطبع در سال بعد افزایش قابل توجهی رو ممکنه داشته باشه. پس از قبل از اینکه این قیمت ها بر بودجه شما نیز تاثیر بذاره به کیش بروید و از تفریحات مهیج آن استفاده کنید.

شش تفریحی که در کیش می توانید از آن استفاده کنید شامل موارد ذکر شده است که هر کدام جذابیت های خاص خود را داره و هر کس، با توجه به بودجه و خصوصیات فردی که داره می تونه از برخی از آنها استفاده کنه. مثلا کسانیکه از دنیای زیر آب خوششون می آد، حتما باید از اسکوتر زیر دریایی بهره مند بشوند!


1. اسکوتر زیر دریایی

دیدن ماهی های رنگارنگ در زیر آب و دنیای متفاوت آن ممکنه برای خیلی ها جذاب باشه. اسکوتر زیردریایی که یکی از بی خطر ترین تجهیزاتی است که شما رو می تونه به زیر آب ببره و نادیده هایی رو که در هیچ کجای دنیا و تقریبا در عمرتون ندیده اید رو ببینید و با دست لمس کنید. استفاده از اسکوتر زیر دریایی برای افراد زیر 12 سال ممنوع هست چون در اون تقریبا جا نمیشن و به نوعی فضای خالی داخل نشیمنگاه این وسیله رو نمی تونن پر کنن و ممکنه براشون خطراتی رو به همراه داشته باشه.

برای استفاده از این وسیله می توانید یک مربی رو نیز همراه خود ببرید که عموما از غواصان حرفه ای منطقه هستند و در شرایط خاص و بحرانی زیر آب می تونن به شما کمک کنند.

اسکوتر زیر دریایی | تور کیش | عصر پرواز

این هم یک مدل دیگه از اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی | تور کیش | عصر پرواز

این هم یک عکس دست جمعی از اسکوتر های زیردریایی

اسکوتر زیر دریایی | تور کیش | عصر پرواز

برای ادامه این مطلب و تکمیل تفریحات مهیج کیش با ما همراه باشید.

تکمیل مطلب به زودی

2. جایروکوپتر

یکی از آرزوهای دیرینه انسان پرواز بوده. الان هم بهترین آمال افراد، به نشانه بلند شدن از خاک، پرواز و دست یافتن به آسمان است. کمتر شخصی را پیدا می کنید که از کودکی آرزوی فاصله گرفتن از سطح زمین را نداشته باشد و افراد گاها، با پریدن این احساس را بیان می کنند. جایروکوپتر ها یک وسیله نوظهور هستند که این آرزو را تا اندکی برآورده می کنند. ارتفاع گرفتن از سطح زمین با یک خلبان حرفه ای و آموزش پرواز می تواند تجربه زیبایی باشد که با یک جایروکوپتر در کیش می توانید به این مهم دست یابید. اغلب مراکز تفریحی و گردشگری ایران، به سبب ماهیت شان، از این وسایل تهیه نمی کنند. کیش بدلیل ماهیت جزیره بودنش و همچنین قرارگیری در یک هاب گردشگری در جنوب کشور، کیش - قشم و شیراز در صدر ارایه این خدمات تفریحی قرار داشته و دارد.

همه ساله نیز با افزایش سطح درآمدی گرشگران ایرانی و تعدد مسافرت به این جزیره، ساکنان آن نیز سعی بر افزایش تنوع تفریحات موجود دارند.

10 تا 15 دقیقه سفر هیجان انگیز بر فراز آسمان کیش با جایروکوپتر، سوای هیجان و ترسی که برخی دارند، خاطره انگیز ترین ها را در ذهن هر انسانی رقم می زند.

 

 

منابع:

پرواز یار

د کالچر تریپ

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98