تورهای آنتالیا

با توجه به نیازهای مسافران عزیز، تورهای گوناگونی برای آنتالیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از این میان می‌توانید مناسب‌ترین را بررسی و انتخاب کنید:

فصل ها در آنتالیا

بهار

فصل بهار در ترکیه آب و هوایی نسبتا سرد دارد. اما با پوشیدن لباس گرم می‌توانید از مناظر زیبا و همچنین دیدن ساختمان‌های تاریخی این کشور لذت ببرید. نرخ تورهای ترکیه هم در این فصل بسیار مناسب می‌باشد. چرا که به علت سرد بودن نسبی هوا از تعداد گردشگران تور استانبول کم می‌شود.

تابستان

فصل تابستان در ترکیه با گرم شدن هوا آغاز می‌شود. این فصل بهترین و ایده‌آل‌ترین فصل برای سفر به ترکیه است و گردشگران تور ترکیه می‌توانند از تفریحات آبی سواحل این کشور استفاده کنند. اما به دلیل تعداد زیاد گردشگران ، نرخ تورهای ترکیه در این فصل در گرانترین حالت ممکن قرار دارد.

پاییز

فصل پاییز در ترکیه با سرد شدن هوا همراه است. هرچند که خیلی نمی‌شود از سواحل استانبول در این فصل استفاده کرد، اما همچنان برای سفر مناسب است. گردشگران تور ترکیه می‌توانند از مناظر زیبای پاییزی در شهر استانبول لذت ببرند. با سرد شدن هوا نرخ تورهای ترکیه هم نسبت به تابستان پایینتر می‌آید.

زمستان

فصل زمستان در ترکیه با بارش برف و باران همراه است. با سفر به ترکیه در فصل زمستان، خود را باید برای مواجه شدن با هوای سرد در این کشور آماده کنید. اما حسن سفر به ترکیه در زمستان دیدن مناظر زیبای پوشیده از برف استانبول و همچنین نرخ مناسب تورهای ترکیه است.

با توجه به اینکه ترکیه نزدیک به ایران می باشد لذا آب و هوای آنتالیا نیز با شهرهای ایران برابری می کند بنابراین بهترین زمان برای سفر به آنتالیا اواخر اسفند تا اواخر مهر می باشد البته برای ایام پاییز و زمستان نیز تور آنتالیا برگزار می گردد اما دوره های خلوت می باشد آن هم به دلیل شرایط سردی و برفی هوا که باعث می گردد از برخی از جاذبه های گردشگری محروم گردیم.

معرفی تور آنتالیا

آنتالیا سان اکسپرس نوروز

قیمت ۷,۱۲۰,۰۰۰ تومان
طول سفر ۶شب و ۷روز
شهرهای مورد بازدید آنتالیا
خدمات تور بلیط رفت و برگشت با پرواز سان اکسپرس- 6 شب اقامت در هتل -راهنمای فارسی زبان - بیمه مسافرتی -

پکیج‌ها

در زیر قیمت‌های این تور بر اساس هتل‌ها آورده شده است.

نـام هتل خدمات دو تخته (هر نفر) یک تخته (هر نفر) کودک با تخت (6 تا 12 سال) کودک بدون تخت (2 تا 6 سال) نوزاد (تا 2 سال) توضیحات
KARMIR RESORT ALL
۷,۱۲۰,۰۰۰ تومان
۸,۵۹۵,۰۰۰ تومان
۶,۰۹۰,۰۰۰ تومان
۴,۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
ASKA LARA ALL
۷,۷۸۰,۰۰۰ تومان
۹,۴۴۰,۰۰۰ تومان
۶,۳۹۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
GRANDPARK LARA ALL
۷,۸۶۰,۰۰۰ تومان
۹,۵۹۰,۰۰۰ تومان
۶,۴۵۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
SHERWOOD DREAMS UALL
۸,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۶,۶۷۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
RIXOS DOWNTOWN ALL
۹,۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
۷,۱۴۵,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
RIXOS SUNGATE UALL
۱۰,۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۹۸۰,۰۰۰ تومان
۷,۶۴۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
ROYAL HOLIDAY PALACE UALL
۱۰,۶۸۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۵۲۰,۰۰۰ تومان
۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
TATANIC BEACH ALL
۱۰,۶۸۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۵۲۰,۰۰۰ تومان
۷,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
SUSESI LUXYRY RESORT ALL
۱۰,۶۸۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۵۲۰,۰۰۰ تومان
۷,۸۶۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
DELPHIN IMPERIAL ALL
۱۱,۴۸۰,۰۰۰ تومان
۱۴,۷۱۰,۰۰۰ تومان
۷,۹۸۰,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
RIXOS PREMIUM ALL
۱۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷,۹۱۰,۰۰۰ تومان
۸,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
MAXX ROYAL BELEK ALL
۱۶,۸۸۰,۰۰۰ تومان
۲۲,۸۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۹۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۹۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰,۰۰۰ تومان
 

تور آنتالیا

آنتالیا  یکی از زیباترین مکان های ترکیه می باشد که عصر پرواز تورهای متنوع در مقاطع مختلف سال برگذاری میکنه با کمی بررسی می بینید که می شه با کمتر از یک میلیون تومان یک هفته بسیار عالی رو با تور آنتالیا عصر پرواز داشته باشید، قیمت های استثنایی عصر پرواز برای تور آنتالیا باعث شده که درخواست کنندگان زیادی داشته باشه، اگر می خواهید عزیزانتون رو در آغاز سال 99 سورپرایز کنید پیشنهاد ما حضور در تور آنتالیا می باشد ما برای نوروز 99 برنامه های ویژه ایی داریم با آژانس مسافرتی عصر پرواز در تماس باشید تا آفرها و برنامه های نوروزی تور آنتالیا رو اعلام کنه.هیجان دیدن جاهای تازه همیشه باعث انتخاب یک مکان گردشگری جذاب می کنه بنابراین اگر می خواید نوروز 99 رو با کلی برنامه مفرح بگذرونید آنتالیا رو انتخاب کنید هزینه ایی مقرون به صرفه با تور آنتالیا با کلی لحظات جذاب.

مقایسه نمی کنم با تور آنتالیا ی دیگر آژانس های مسافرتی چون مشتریان ثابت ما همیشه باعث مسرت ما میشن و ما رو در اکثر تورها همراهی می کنند.

نظر چندتا از مشتریای خوبمون مثل:

معمولا همیشه هرجا میری نظرهای بد رو منتشر می کنند - و کمتر کسی میاد نظر مثبت بده - بنده هم یک بار استفاده کردم - خوب بودن - ان شا الله بهتر هم بشوند

 

پاااسخگویی سریع و در نظر گرفتن سلایق در رزواسیون و اطلاع رسانی دقیق

 

خدمات به نسبت خوبی دارند

 

در ادامه می تونید از آنتالیا و مراکز دیدنی تور آنتالیا با عصر پرواز بیشتر آشنا بشید:

3 ویژگی و جاذبه ی گردشگری آنتالیا

با کمی جستجو در سایت های مختلف بدون شک با تنوع بسیار بالا در انواع تورهای آنتالیا مواجه خواهید شد و برخی از آن ها ویژگی های وسوسه برانگیزی دارند و برخی خیر. در این شرایط اگر شناخت کافی با انواع تور و مزایا و معایب آن ها نداشته باشید، بدون شک انتخاب برایتان سخت خواهد بود و گاهی نیز ممکن است تجربه خوبی بدست نیاورید. یکی از این موارد که بسیار اهمیت دارد و کیفیت  در حالت کلی اگر به دنبال بهترین تور آنتالیا هستید، لازم است چند نکته مهم را در حین خرید در نظر بگیرید که عبارتند از:

 

1. اعتبار و سابقه فعالیت ارائه دهنده تور

آژانس ها و گروهی که ارائه دهنده تور می باشند نقش بسیار مهمی در کیفیت سفر دارند. هماهنگی های صورت گرفته با ترانسفر و هتل و لیدر اگر با دقت و تجربه کافی انجام نشده باشد می تواند مشکلات زیادی را برای مسافران به وجود آورد. افراد حرفه ای که تجربه کافی در این زمینه دارند می توانند در ارائه تور آنتالیا تمام هماهنگی های لازم را با دقت انجام دهند تا مسافران در طول سفر با سردرگمی مواجه نشوند.

علیرغم افزایش قیمت سفرهای خارجی، نسبت به سال گذشته 12% به جمع مسافران مروارید مدیترانه، آنتالیا، اضافه شده است.

آژانس ها و گروهی که ارائه دهنده تور می باشند نقش بسیار مهمی در کیفیت سفر دارند. هماهنگی های صورت گرفته با ترانسفر و هتل و لیدر اگر با دقت و تجربه کافی انجام نشده باشد می تواند مشکلات زیادی را برای مسافران به وجود آورد. افراد حرفه ای که تجربه کافی در این زمینه دارند می توانند در ارائه تور آنتالیا تمام هماهنگی های لازم را با دقت انجام دهند تا مسافران در طول سفر با سردرگمی مواجه نشوند.

همراه ما به لند آف لنجندز در تور آنتالیا بروید.

 

2. نوع تور، هوایی یا زمینی؟

با توجه به اینکه ترکیه در همسایگی ایران قرار گرفته است و حمل و نقل بین این دو کشور با قطار و هواپیما امکان پذیر می باشد، در نتیجه تور شهرهای مختلف آن به دو نوع هوایی و زمینی تقسیم می شوند. هر یک از این دو نوع تور دارای مزایا و معایب خاص خودشان می باشند، اما در حالت کلی باید فاصله زیاد بین مبدا و مقصد را در نظر داشته باشید.

در تور آنتالیا هوایی می توانید خیلی زود و بدون از دست دادن زمان و در حدود 3 ساعت به مقصد برسید، در مقابل سفر با قطار بسیار زمان بر است. البته سفر با قطار طرفداران زیادی دارد، اما برای مسیرهای طولانی ممکن است کمی سخت و خسته کننده باشد. تور آنتالیا با قطار برای سفرهای خانوادگی گزینه خوبی نیست چون کودکان خیلی زود خسته خواهند شد و در این شرایط بهتر است تورهای هوایی را انتخاب نمایید.

 

3. تعداد روزهای سفر

هر یک از تورهای آنتالیا دارای تنوع زیادی در تعداد روز می باشند و باید به این مساله توجه داشته باشید که تورهایی را انتخاب کنید که بتوانید از جاذبه های بیشتری بازدید کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است به خاطر ترس از گران تر بودن تور از تعداد روزهای سفر کم کنید و در نهایت فرصت کافی برای بازدید از زیبایی های این شهر را نخواهید داشت.

 

چگونه تور ارزان آنتالیا بخریم؟

به همان اندازه که انتخاب مقصد سفر دارای اهمیت می باشد، هزینه ها نیز مهم می باشند. سوالی که برای اغلب افراد ممکن است به وجود آید این است که چگونه تور ارزان آنتالیا بخریم؟ خرید تور آنتالیا با قیمت مناسب و ارزان کار سختی نیست و با در نظر گرفتن چند نکته می توان به آن دست پیدا کرد.

اولین نکته در این زمینه تعداد روزهای سفر می باشد که هر چه بیشتر باشند، قطعا هزینه ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه بخش زیادی از هزینه خرید تور آنتالیا به هزینه های هتل مرتبط می باشد، در نتیجه هر چه تعداد روزهای سفر بیشتر باشد، به همان اندازه هزینه هتل نیز بیشتر خواهد شد. بهترین کار در این شرایط انتخاب تورهایی می باشد که تعداد روزهای آن نه خیلی کم و نه خیلی زیاد هستند.

از دیگر مواردی  که می توانند به شدت بر گران بودن تور آنتالیا نقش داشته باشند، تعداد ستاره های هتل می باشد. تورهایی که در آن ها هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس ارائه می شوند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند، اما گران تر از سایر تورها می باشند. اگر می خواهید هزینه های سفر را کنترل کنید، بهتر است تورهایی را انتخاب کنید که در آن ها هتل هایی با تعداد ستاره های کمتر ارائه می شوند.

زمان سفر تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تور آنتالیا دارد و این مساله نه تنها در سفرهای خارجی، بلکه در داخلی ها نیز دارای اهمیت می باشد. در برخی از روزهای سال که شرایط آب و هوایی آنتالیا عالی می باشد و علاوه براین، فستیوال و جشن های خاصی در آن برگزار می گردد، تقاضا برای سفر به آن بیشتر از سایر روزها می باشد. بر اساس یک قانون کلی، هر اندازه تقاضا برای سفر به مقصد خاص بیشتر باشد، هزینه خرید بلیط و هتل افزایش پیدا می کند. در نتیجه بهتر است به زمان سفر دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید هزینه ها را کنترل نمایید.

 

غذاهای ترکی - تور آنتالیا - عصر پرواز

دیدنی ها و خوردنی های تور آنتالیا رو بهتر بشناسید.

 

تور ویژه آنتالیا

یکی از پیشنهادات ویژه عصر پرواز، تور آنتالیا می باشد. آنتالیا به دلیل برخورداری از 7 جاذبه توریستی خاص، یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه و مقصدی دلخواه برای گردشگران اقصی نقاط جهان می باشد. به دنبال بررسی های صورت گرفته از اماکن مورد تحسین گردشگران کشورهای مختلف، عصر پرواز نیز بازدید از 7 جاذبه آنتالیا را در برنامه های ویژه تور گنجانده است:

  1. عصر پرواز نیز بازدید از 7 جاذبه آنتالیا را در برنامه های ویژه تور گنجانده است: شهر قدیم؛ موزه های آنتالیا؛شهر قدیم؛

  2. موزه های آنتالیا؛

  3.  موزه باستان شناسی آنتالیا Antalya Museum؛

  4. دروازه آدریانHadrien؛

  5. آبشارهای دودن Düden؛  

  6. سواحل زیبای آنتالیا؛

  7. دره  کوپرولو   Köprülü


انتخاب اقامتگاه مناسب در آنتالیا

با وجود جمعیت بسیار زیاد ( جمعیت این شهر در سال 2018 بیش از 2.3 میلیون نفر تخمین زده شده است )، پیدا کردن محل اقامت مناسب و متنوع در آنتالیا بسیار آسان است. عصر پرواز با توجه به سلایق و درخواست گردشگران، بهترین محل اقامت را در نظر می گیرد. با این وجود، اگر کوچک ترین تردیدی در پیشنهادات ما داشتید، می توانید با استفاده از این لینک ، هتل ها و اقامت گاه های مختلف انتالیا را مقایسه نموده و آگاهانه تصمیم بگیرید.
 

چرا سفر به آنتالیا را توصیه می کنیم؟

در دنیا، آنتالیا به عنوان پایتخت توریستی سواحل مدیترانه ای ترکیه و با نام مستعار " ریویرا ترکیه  riviera turque " نامگذاری شده است. این شهر با داشتن سالانه بیش از 9 میلیون بازدید کننده از کشورهای مختلف جهان، یکی از محبوب ترین استراحتگاه های ساحلی جهان است. آنتالیا با برخورداری 300 روز آفتاب در طول سال، از یک آب و هوای ایده آل مدیترانه ای برخوردار بوده و همین امر باعث جذابیت ستودنی آن برای گردشگران شده است. 

مدارک لازم برای سفر به آنتالیا

از مهم ترین نکات در سفرهای خارجی، دریافت مجوزهای مورد نیاز از قبیل ویزا و پاسپورت می باشد. خوشبختانه با توجه به روابط دوستانه سیاسی بین ایران و ترکیه عبور و مرور بین این دو کشور بدون ویزا انجام می شود. تنها مدرک مورد نیاز پاسپورت می باشد که باید به مدت زمان اعتبار آن حتما دقت داشته باشید تا در طول سفر با مشکل خاصی مواجه نشوید.

دقت داشته باشید که در سفر به ترکیه، ایرانی ها هر شش ماه یک مرتبه و به مدت سه ماه می توانند در شهرهای مختلف آن حضور داشته باشند. بعد از گذشت این زمان اگر دولت ترکیه با درخواست حضور بیشتر از سه ماه موافقت نکند، به ازای هر روز و با توجه به سن فرد جریمه باید پرداخت شود.

 

3 تا از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

هدف از خرید تور آنتالیا ممکن است برای افراد مختلف با هم تفاوت داشته باشد، اما نقطه مشترک در سفر به این شهر برای تمام گردشگران بازدید از جاذبه های گردشگری آن می باشد. از بهترین دیدنی هایی که در آنتالیا نباید از دست داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

1. سواحل زیبا و آرام

نمی شود به آنتالیا سفر کرد و ساعاتی را در سواحل زیبا و آرامش بخش آن سپری نکرد. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آنتالیا وجود سواحل بسیار متنوعی می باشد که هر یک به تنهایی می توانند بهانه ای برای سفر باشند. از معروف ترین سواحل این شهر رویایی می توان به ساحل لارا بیچ با مجسمه های شنی و فوق العاده زیبای آن اشاره کرد. کونیالتی، کارپوزکالدیران و ساحل ساکلی از دیگر گزینه های بسیار معروف و پرطرفدراری هستند که در گوشه و کنار آنتالیا مانند نگینی درخشان جلوه گری می کنند.

 

2. موزه گردی در آنتالیا

از دیگر تفریحات بسیار پرطرفدار در سفر با خرید تور آنتالیا می توان به موزه گردی اشاره کرد. برخی از موزه های این شهر تنها به معنای فرصتی برای تماشای مجسمه و ظروف تاریخی و قدیمی نمی باشند و شما را به سفری در دل دریا دعوت می کنند. موزه زیر آب آنتالیا که نمونه ای بی نظیر در این زمینه به شمار می رود، این فرصت را در اختیار مسافران قرار می دهد تا با غواصی به تماشای مجسمه های سنگی بسیار بزرگ در اعماق آب ها بپردازند.

از دیگر موزه های آنتالیا می توان موزه باستان شناسی، مینی سیتی، موزه آتاتورک، موزه سونا اینان کرک و موزه اسباب بازی اشاره کرد. اگر عاشق تاریخ و سفر به گذشته هستید، پیشنهاد می کنیم بخشی از سفر با تور آنتالیا را به موزه گردی اختصاص دهید.

 

مسجد یویل مناره آنتالیا Yivli Minare Mosque

مسجد یویل مناره آنتالیا Yivli Minare Mosque

 

 

3. آمفی تئاتر آسپندوس و ترمسوس

علاوه بر سواحل زیبا و قدم زدن در مراکز خرید لوکس و مدرن آنتالیا، بخشی از سفر را می توان به مرور تاریخ بسیار کهن این شهر اختصاص داد. آمفی تئاتر آسپندوس و ترمسوس دو اثر تاریخی و به جای مانده از روم باستان می باشند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

دیگر مکان های دیدنی که بسیاری از گردشگران را به خرید تور آنتالیا وسوسه می کند عبارتند از: آبشارهای دودن و ماناوگات، دهکده تاریخی سیرالی، کوه تاتالی و شهر باستانی فاسلیس. در مطالب بعد با ما همراه باشید تا با جزئیات سفر با خرید تور آنتالیا بیشتر آشنا شوید و زمینه ی تجربه سفری خاطره انگیز را برای خودتان فراهم کنید.

 

آخرین قیمت تور آنتالیا
 
   قیمت تور آنتالیا برای سفر به این شهر ساحلی مدیترانه ای از مواردی است که متقاضیان در وهله  ی اول به آن توجه می کنند. این تور پرطرفدار سیاحتی با قیمت های پیشنهادی رویایی از طرف آژانس های هواپیمایی و مسافرتی ارائه می شود. بنابراین با ما همراه باشید تا به شما در مورد هزینه های این تور بیشتر کمک کنیم و هزینه ها را تا حدودی برای شما عزیزان روشن سازیم.

تور آنتالیا به دلیل شرایط مناسب آب وهوایی با دمایی معتدل و آفتابی در بیش از ده ماه سال و امکانات خدماتی و رفاهی این شهر از تور های پرطرفدار مسافرتی
تفاوت قیمت تور آنتالیا با هزینه ی سفر بدون تور


   از آنجایی که آنتالیا به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی و امکانات تفریحی و رفاهی فراوان از مقاصد گردشگری بسیاری از گردشگران به شمار می رود، راه های مختلفی برای سیاحت به این شهر وجود دارد. متقاضیان می توانند از راه تور های مسافرتی یا به صورت مستقل راه ورود خود را به این شهر باز کنند. در هر صورت قیمت تور آنتالیا بر حسب زمان مسافرت، مدت زمان اقامت، میزان کیفیت خدمات و نوع آژانس هواپیمایی متفاوت است. اما اگر بخواهیم هزینه ی تور آنتالیا را با هزینه ی سفر به صورت بدون تور مقایسه کنیم، میتوان گفت که مسافرت به صورت تور های گردشگری به دلیل هماهنگ شدن تمام امور و برخورداری از راهنمای سفر مسلط به زبان های مبدا و مقصد آسان تر می باشد و به طبع هزینه ی تمام شده ی بیشتری را دارد اما هزینه ی سفر بدون تور کمتر و به دنبال آن تاحدودی برای مسافران به ویژه برای افراد ناآشنا سخت تر است. بنابراین قیمت تور آنتالیا در مقایسه با سفر بدون تور مناسب و منطقی به نظر می رسد.

 

تور آنتالیا uall  ( بهترین تور آنتالیا )

همانطور که در بخش دیگری درباره تور آنتالیا اشاره کردیم، تور آنتالیا uall هم به دلیل شرایط مناسب جوی و آب وهوایی معتدل و آفتابی در بیش از ده ماه سال و امکانات خدماتی و رفاهی، از تور های پرطرفدار مسافرتی در میان کشورهای اطراف است. شرایط جوی مساعد و مجاورت آن با دریای مدیترانه و همچنین خدمات تفریحی این شهر ساحلی سبب شده تا سیاحت آنتالیا و صدالبته مسافرت آنتالیا در لیست تفریحات محبوب گردشگران قرار بگیرد. امیدواریم با این مقاله بتوانیم کمکی به شما برای سفر با تور های آنتالیا uall داشته باشیم.


تور آنتالیا uall چیست؟

تصور کنید بدون همراه داشتن هیچ پولی در رستوران هتل ها هر چه دلتان می خواهد سفارش دهید و بدون این که پولی پرداخت کنید هر زمان، هر غذایی را بدون نگرانی از هزینه ها میل کنید و از تمامی امکانات هتل به رایگان استفاده کنید. بله این شبیه یک رویا است و سفر با تور آنتالیا uall به شما این امکان را می دهد که سفری پر از آرامش و رویایی داشته باشید. در واقع منظور از تور آنتالیا uall این است که این تورها شما را به هتل های uall می برند و تفاوت دیگری با بقیه تور ها ندارند . 
 

تور آنتالیا به دلیل شرایط مناسب آب وهوایی با دمایی معتدل و آفتابی در بیش از ده ماه سال و امکانات خدماتی و رفاهی این شهر از تور های پرطرفدار مسافرتی در میان کشورهای اطراف کشور ترکیه است. شرایط جوی مساعد و مجاورت آن با دریای مدیترانه و همچنین خدمات تفریحی این شهر ساحلی سبب شده تا سیاحت آنتالیا و صدالبته مسافرت آنتالیا در لیست تفریحات محبوب گردشگران قرار بگیرد. امیدواریم با این مقاله سهم بسزایی در کمک به تصمیم شما برای سفر آنتالیا داشته باشیم. 

 

تور آنتالیا uall   چیست؟

در این خصوص قبلا در بخش تور آنتالیا صحبت کرده ایم همانطور که گفته ایم تور آنتالیا  uallیک رویا است و سفر با تور آنتالیا uall به شما این امکان را می دهد که سفری پر از آرامش و رویایی داشته باشید.  شما با کلیک بر تور آنتالیا uall  می توانید اطلاعات بیشتر را مشاهده کنید
 

چرا تور آنتالیا uall را انتخاب کنیم؟

کشور ترکیه و مخصوصاً شهر ساحلی و رویایی آنتالیا همیشه میزبان توریست های زیادی از سر تا سر جهان است لذا خدمات ویژه ای در هتل های این شهر ارائه می گردد که به آنها هتل های uall یا تور آنتالیا uall می گویند. توریست هایی که برای گذراندن اوقاتی خوش در سواحل زیبای مدیترانه ای و هم چنین گشت و گذار در شهر دیدنی آنتالیا راهی این شهر زیبا در سواحل جنوب ترکیه می شوند. هتل های لوکس و مجهز بسیاری در آنتالیا وجود دارد که همه چیز را برای داشتن یک سفر رویایی برای شما فراهم می کنند. در ادامه بیشتر با ویژگی های هتل های تور آنتالیا uall که تورهای پیشنهادی ما می باشد، آشنا خواهیم شد. در این هتل ها شما حداکثر مهمان نوازی را احساس خواهید کرد و آن ها هر وقت که بخواهید و با هر خوردنی و نوشیدنی که بخواهید از شما پذیرایی می کنند. علاوه بر غذا ، بعضی از دیگر خدمات این هتل ها که بسیار جذاب هم هستند، رایگان است. تور آنتالیا uall هزینه ی نسبتا مناسبی به عنوان مسافرت خارج از کشور برای اقشار نسبتا خوب جامعه دارد. هم چنین تخفیف های شگفت انگیز امکانات و هتل های مجلل ساحلی به خصوص تور آنتالیا   uallدر فصول سرد سال یا تور آنتالیا لحظه آخری از مزایای سفر آنتالیا محسوب می شود. البته اقامت در هتل های uall در مقایسه با تور آنتالیاall  در کاهش بیشتر هزینه های سفرتان به آنتالیا موثر تر خواهد بود. شما در واقع در لحظه ای که این هتل ها را رزرو می کنید هزینه های مربوط به خورد و خوراک خود را هم پرداخت کرده اید و دیگر لازم نیست که برای آن ها هزینه ای جداگانه بدهید.


تور آنتالیا uall  و امکانات سفر 

کشور ترکیه و مخصوصاً شهر ساحلی و رویایی آنتالیا همیشه میزبان توریست های زیادی از سر تا سر جهان است لذا خدمات ویژه ای در هتل های این شهر ارائه می گردد که به آنها هتل های uall یا تور آنتالیا uall می گویند.   همانطور که گفته شد، هتل های uall  (ultra inclusive  ) معمولاً امکانات تفریحی و رستوران های خیلی خوب و درجه یکی دارند که شما می توانید 24 ساعته به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. در این هتل ها شما می توانید بدون این که حتی از هتل خود خارج شود و گشتی در شهر بزنید، سفری به یاد ماندنی و خوش را در همان هتل تجربه کنید. هتل لوکس و امکاناتی نظیر استخر، پارک آبی، رستوران های درجه یک، غذا های متنوع، باشگاه، ساحل vip و... طوری وقت شما را خواهند گرفت و شمارا سر گرم خواهند کرد که حتی فرصت گشت و گذار در شهر را هم برای شما باقی نخواهند گذاشت. در هتل های uall علاوه بر غذای اصلی، نوشیدنی ها، دسر، میان وعده و هر چیزی که فکرش را بکنید هم رایگان سرو می شوند. اگر هدف شما از سفر استراحت و آرامش بوده و قصد ندارید زمان زیادی را برای گشت و گذار و خرید بگذارید، انتخاب تور آنتالیا uall برایتان گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود، چرا که تمام امکانات لازم برای داشتن سفری ارامش بخش و البته مفرح را در خود جای داده اند و شما می توانید اوقات خود را در سواحل اختصاصی و یا استخر و... هتل به استراحت بپردازید و از نوشیدنی ها و خوراکی های متنوع و رایگان هتل لذت ببرید. البته این نکته نیز شایان ذکر است که چنین هتل هایی بیشتر در شهر های ساحلی با طبیعت زیبا و دل انگیز ، قرار دارند که شهر آنتالیای ترکیه یکی از آن هاست. در کنار هتل های uall، هتل های Uall هم هستند که فقط تا ساعت 24 غذای رایگان سرو می کنند و بعد از این ساعت برای صرف غذا و نوشیدنی باید هزینه های آن را پرداخت کنید به همین دلیل افرادی که اهل شب زنده داری هستند هم باید تور آنتالیا Uall را انتخاب کنند که بدون هیچ محدودیتی در زمان، شبانه روزی از آنان پذیرایی شود.


مناسب ترین زمان برای رزرو تور آنتالیا uall 

   هر چند در فصل تابستان آنتالیا شلوغ ترین فصل خود را تجربه می کند، اما این شهر آب و هوایی متناسب سواحل مدیترانه ای اش شامل تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی دارد و به همین دلیل سفر آنتالیا همواره و در همه فصل ها مسافران میلیونی خود را دارد و این امر باعث شده است تعداد مجری های تور آنتالیا uall برای هدایت بهتر گردشگران به سمت این مقصد گردشگری افزایش پیدا کند. همچنین سواحل متعدد و بی نظیر این شهر آنقدر زیبا هستند که گردشگران را مجذوب خود می کنند. ساحل لارا در قسمت شرقی با هتل های مجلل و بی نظیر، ساحل کنی آلتی با رستوران ها و کافه های بی رقیب آن، ساحل چیرالی یا اُلیپسُن به عنوان ساحل تاریخی آنتالیا، ساحل فازلیس با آثار باقی مانده از یونان و روم باستان، ساحل پاترا با هارمونی زیبایی که دارد و ساحل کمر با مراکز خرید و توریسیتی فراوان که به عنوان ساحل پاک کشور ترکیه شناخته می شود و ساحل بلک با مناطق مجلل و زمین های گلف آن از زیباترین و معروف ترین سواحل آنتالیا و همچنین کشور ترکیه محسوب می شوند.


چگونه تور آنتالیا uall را انتخاب کنیم؟ 

   از بین تور های گردشگری آنتالیا، تعداد و تنوع تور آنتالیا uall به ویژه در فصل های بهار و تابستان بسیار زیاد است و گردشگران زیادی از همه ی نقاط جهان در این فصول برای سفر به این شهر می آیند. شما هم برای سفر با تور های uall آنتالیا می توانید با توجه به تاریخ رفت و برگشت، مدت اقامت، هزینه و هتل مورد نظر خود تور آنتالیا uall متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و بقیه ی کار ها را برای یک سفر به یاد ماندنی به ما بسپارید. هم چنین اگر فکر می کنید هزینه های تور آنتالیا uall برای شما سنگین است و قصد دارید سفری ارزان تر داشته باشید، می توانید از تور لحظه آخری آنتالیا استفاده کنید که البته به دلیل مشخص نبودن برنامه دقیق و ساعت و تاریخ پرواز، صفر با تور لحظه آخری آنتالیا کمی سخت است اما قیمت کمتری نسبت به تور های uall دارد.

اطلاعات کلی در خصوص تور آنتالیا را اینجا بخوانید:

تور آنتالیا - عصر پرواز

البته تاریخ سفر و اینکه در چه فصلی از سال قصد مسافرت به آنتالیا دارید هم در قیمت تور آنتالیا uall بی تاثیر نخواهد بود و معمولا در فصول سرد سال تورهای uall هزینه ی کمتری برای گردشگران خواهد داشت که عمده ی این تفاوت قیمت به تفاوت قیمت هتل ها پرواز ها در در روز های مختلف سال بر می گردد.   
 

چگونه با تور آنتالیا ارزان سفر کنیم ؟

   تور آنتالیا بر اساس فصل مورد انتخاب ، زمان مورد نظر، مکان مبدا ، امکانات پرواز و محل اقامت و کیفیت و نوع وسیله ی حمل و نقل مورد استفاده هزینه ی متغیری دارد . مثلا با مقایسه ی قیمت تور آنتالیا نوروز ۹۶ با قیمت آن در نوروز ۹۸ شاهد رشد صعودی هزینه ها هستیم . قطعا تور آنتالیا نوروز ۹۶ هزینه ی کمتری در بر داشته است . پس زمان و سال انتخاب مقصد تور مسافرتی به شهر های  ساحلی مدیترانه ای همواره مهم است . همچنین تور آنتالیا از تبریز با تور آنتالیا از مشهد هزینه ی متفاوتی دارند . که در قسمت قبل درباره ی آن شرح دادیم و اشاره کردیم که بعد مسافت به خصوص از راه زمینی بسیار حائز اهمیت است . همچنین بر اساس آفرهای مطرح شده ی تور های گردشگری در سال جدید ، تور آنتالیا تابستان ۹۸ با تور آنتالیا مهر ۹۸ اختلاف قیمت دارند و دلیل آن چیزی نیست جز اینکه درمهر ماه و شروع فصل پاییز باتوجه به سرد شدن تدریجی هوا هزینه ی کمتری را نسبت به تور آنتالیا تابستان ۹۸ داشته و این ناشی از اهمیت فصل سفر به مکانی مانند آنتالیا است . به همین دلیل تور آنتالیا تابستان 98 بسیار پرمخاطب و پر طرفدار نسبت به تور آنتالیا مهر ۹۸ بوده است . البته اگر خواهان تور آنتالیا تابستان 98 بوده اید ، می توانستید با بررسی قیمت تور آنتالیا هتل ۴ ستاره با هزینه ی کمتری در بهترین زمان خود را مهمان سفری با طعم کشوری ترک می کردید . راه زمینی آنتالیا از تهران و از طریق مرز بازرگان و به مدت ۳۶ الی ۴۰ ساعت  یا دو تا سه روز با اتوبوس های ۲۵ تا ۴۰ نفره صورت می گیرد . از راه زمینی ، گردشگران تا شهر وان با اتوبوس و پس از آن با ون های چند نفره به آنتالیا منتقل می شوند . اتوبوس ها و ون ها هر دو مجهز بوده و با زمان هایی برای استراحت در طول مسیر همراه هستند . اگر بخواهیم کلی بگوییم ارزان ترین راه برای مسافرت آنتالیا ، در فصول سرد سال و با تور آنتالیا لحظه آخر یا استفاده از امکانات با کیفیت درجه پایین می باشد.

 

چگونه مناسب ترین قیمت تور آنتالیا را پیدا کنیم؟

   هزینه ی سفر به آنتالیا با توجه به پیشنهاد های رویایی آژانس ها بسیار متفاوت می باشد. برای سفر به آنتالیا باید هدف از سفر در نظر گرفته شود، به طور مثال کسی که میخواهد برای بازدید از تمام شهر به آنتالیا برود و هدف او صرفا بهره بردن از امکانات رفاهی آن نیست، کمتر به موضوع هتل یا زمان سفر اهمیت می دهد پس میتواند هزینه ی کمتری را صرف کند. اما کسی که برای تفریح و لذت بردن از امکانات به این شهر می رود موضوع زمان بسیار برای او حائز اهمیت است و به طبع هزینه ی بیشتری را پرداخت خواهد کرد. در هر صورت باید بدانیم قیمت تور آنتالیا به عواملی چون زمان پرواز، مدت اقامت، کیفیت امکانات، نوع پرواز و نوع آژانس بستگی دارد اما اقامت در هتل های دو یا سه ستاره، استفاده از امکانات معمولی تر، سفر در طول پاییز و زمستان، استفاده از پرواز های متوسط تر و... در کاهش قیمت تور آنتالیا موثر است و طرفدارن این تور میتوانند با توجه به این عوامل مناسب ترین قیمت این تور را پیدا کنند
 

تور آنتالیا لحظه آخری

   آنتالیا به عنوان مرکز استان آنتالیا از شهر های ناحیه ی غربی کشور ترکیه با آب و هوایی معتدل مدیترانه ای و سواحلی بی نظیر با امکانات بی رقیب آن هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد. در میان شلوغی آنتالیا به عنوان شهری مسافر پرور بازار آژانس های مسافرتی و پیشنهاد های متفاوت و وسوسه کننده ی آنها بسیار داغ است و ما نیز هر روزه شاهد تبلیغات تور های مختلف آژانس های مسافرتی و هواپیمایی به سوی مقاصد مختلف گردشگری از جمله آنتالیای دیدنی هستیم. ما سعی داریم تا شما را با تور آنتالیا لحظه آخری بیشتر آشنا کنیم.