قیمت تور کیش 

يكشنبه 13 بهمن 98

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک تور ابتدا به قیمت آن نگاه می کنید و با توجه به آن نوع تور خود را انتخاب می کنید. این قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به عوامل مختلف دچار نوسان می شود. در زیر به چند عامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش اشاره می کنیم.


عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش


1- هزینه رزرو بلیط هواپیما: یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش هزینه ی رزرو بلیط هواپیما می باشد. درواقع آژانس های مسافرتی در برابر مبلغی که از شما دریافت می کنند تنها وظیفه ی رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل را برای شما بر عهده دارند و مابقی خدماتی که در طول سفر ارائه می شود برای آژانس های مسافرتی به صورت اختیاری می باشد و نوع امکاناتی که در اختیار شما قرار میگیرد بسته به سیاست گذاری های آژانس های مختلف متفاوت می باشد، در نتیجه هزینه بلیط هواپیما بخش عمده ای از قیمت تور کیش را تشکیل می دهد . همچنین هزینه رزرو بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی مختلف متفاوت می باشد که این خود تاثیر مستقیم بر قیمت تور کیش خواهد گذاشت. از طرفی سطح کلاس پرواز شما نیز بر قیمت بلیط شما تاثیر گذار می باشد برای مثال اگر از پروازهای فرست کلاس استفاده شود در تور شما قیمت بلیط شما و در نتیجه آن قیمت تور کیش شما بالا می رود 


2- هزینه رزرو هتل: یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار بر قیمت تور کیش هزینه رزرو اتاق در هتل محل اقامت شما می باشد. در واقع هتل های مختلف با کیفیت های متفاوت هزینه های متفاوتی دارند برای مثال هتل های چهار یا پنج ستاره به مراتب بالاتر از هتل های دو یا سه ستاره می باشد در نتیجه نوع توری که شما با توجه به هتل محل اقامت آن انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر قیمت تور کیش شما خواهد داشت. 


3- حمل و نقل در جزیره: همانطور که گفته شد ارائه خدمات جانبی که یکی از آنها حمل و نقل و در اختیار گذاشتن یک تور لیدر برای راهنمایی اعضای تور در طول گردش در سطح جزیره می باشد در اختیار آژانس مسافرتی می باشد و با توجه به آژانس های مسافرتی مختلف می تواند متفاوت باشد. که هرچقدر ارائه این خدمات بیشتر باشد بدون شک تاثیر مستقیم بر قیمت تور کیش شما خواهد گذاشت.


4- سرویس دهی هتل: نوع سرویس دهی هتل ها با توجه به آژانس مسافرتی شما متفاوت می باشد و این خود باعث تفاوت در قیمت تور کیش می شود. هتل ها با توجه به آژانس مسافرتی شما خدماتی مانند سرو صبحانه، ناهار، شام و یا خدماتی مانند استقبال در فرودگاه و حمل وسایل شما تا هتل محل اقامتتان را انجام می دهند.


5- فصلی که در آن سفر می کنید: در بعضی از فصول سال تقاضا برای تور کیش بالا می رود و در بعضی فصول دیگر تقاضا برای آن پایین می آید که این خود باعث ایجاد نوسان در قیمت تور کیش می شود. قیمت تور کیش شما با توجه به فصلی که برای مسافرت انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد، برای مثال در فصل زمستان و تعطیلات نوروز که تقاضا برای تور کیش بالا می رود قیمت تور کیش بالا می رود و در فصل تابستان به دلیل گرمی آب و هوای و شرجی بودن این جزیره و همچنین در فصل مدارس که تقاضا برای مسافرت به این جزیره کم می شود قیمت تور کیش هم پایین می آید. و اینکه قیمت تور شما چقدر باشد به فصلی که برای سفرکردن انتخاب می کنید بستگی دارد.


6- مدت زمان اقامت در جزیره: مدت زمان اقامت در تور های مختلف متفاوت می باشد، طبیعتآ هرچقدر مدت زمان اقامت شما در جزیره بیشتر باشد قیمت تور کیش شما بالاتر می رود، همانطور که دیده می شود برای مثال قیمت تور کیش پنج روزه بالاتر از قیمت تور کیش سه روزه می باشد.

هزینه رزرو بلیط هواپیما: یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش هزینه ی رزرو بلیط هواپیما می باشد. درواقع آژانس های مسافرتی در برابر مبلغی که از شما دریافت می کنند


ارزان ترین قیمت تور کیش

همچنین در این بازه های زمانی آژانس های مسافرتی برای تشویق افراد به انتخاب تورهای مسافرتی آنها از تورهای ارزان قیمت کیش و یا تورهای ارزان قیمت دقیقه نود استفاده می کنند. ارزان ترین قیمت تور کیش، تور کیش ارزان قیمت می باشد، که در آن از هتل های دو یا سه ستاره برای اقامت شما استفاده می شود و همچنین بن های تخفیف خرید از مراکز خرید مختلف و یا مراکز گردشگری مختلف به شما تعلق نمی گیرد. البته توجه داشته باشید که صرف ارزان بودن این تور دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد بلکه در این تور مناسب ترین هتل های دو یا سه ستاره برای شما رزرو می شود و همچنین شما میتوانید در فستیوال ها و جشنواره های متنوعی که در این فصل سال در جزیره کیش برگزار می شود شرکت کرده و لذت ببرید. و همچنین به دلیل خلوت بودن جزیره با آرامش خیال بیشتری می توانید در سطح آن گردش کنید.
نوع دوم تورهای ارزان قیمت دقیقه نود می باشد که این نوع تورها هم معمولا در فصول خلوت جزیره اتفاق می افتند ، در این تورها به دلیل تکمیل نشدن تعداد مسافرین طور آژانس های مسافرتی تورهای عادی خود را با قیمت ارزانتری می فروشند که گاهی این تخفیف ها به نصف قیمت هم میرسند. تفاوتی که این تورها با تورهای ارزان قیمت کیش دارند در این است که اولآ این تورها همان تورهای عادی با هتل های چهار یا پنج ستاره می باشند که شامل تخفیف شده اند و این به این معنی می باشد که شما با صرف هزینه ی کمتری می توانید از امکانات لوکس این تورها مانند هتل های با امکانات بالا، سرو صبحانه، ناهار یا شام بسته به نوع آژانس مسافرتی شما، بن های تخفیف مراکز خرید مختلف و یا مکان های گردشگری مختلف و همچنین بازدید از فستیوال ها و جشنواره های برگزار شده در این فصل سال استفاده کنید.
توجه داشته باشید که وقتی می گوییم تور ارزان قیمت دقیقه نود به این معنا نمی باشد که این تورها مانند تورهای ارزان قیمت کیش هزینه ی خیلی کمی دارند، بلکه به نسبت رنج قیمتی که برای این تورها در حالت عادی وجود دارد ارزان تر هستند. در نتیجه اینکه قیمت آنها بیشتر از تور ارزان قیمت کیش باشد کاملا طبیعی می باشد، اما با توجه به امکاناتی که در این تورها وجود دارد و با توجه به هزینه ی کمی که بابت این امکانات پرداخت می کنید در صورت موجود بودن، این تورها از تورهای ارزان قیمت کیش به صرفه تر می باشند.

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98

تور آنتالیا لحظه آخری ( بهترین شانس ۱۳۹۸ )

آنتالیا به عنوان مرکز استان آنتالیا از شهر های ناحیه ی غربی کشور ترکیه با آب و هوایی معتدل مدیترانه ای و سواحل...

يكشنبه 15 دی 98