لوکس‌ترین تفریحات دبی

يكشنبه 07 مهر 98

دبی و لاکچری دو واژه جدایی‌ناپذیرند. این منطقه بسیار زیبا با تفریحات تمام نشدنی‌اش انتخاب اول لوکس‌پسندان است. هر چیزی را را تا به‌حال در رویاهایتان تصور می‌کردید در دبی به واقعیت خواهد پیوست. پس اگر به دنبال مقصدی متفاوت برای سفر می‌گردید بی هیچ معطلی با تور دبی ستاره ونک همراه شده و به سوی رویاهایتان پرواز کنید.

اقامت در لوکس‌ترین هتل جهان

نام برج‌العرب را بارها شنیده و عکس‌های آن را دیده‌اید. اما می‌دانید داخل این سازه فوق مدرن چه خبر است؟ برج‌العرب هتلی ۷ ستاره در یکی از جزایر مصنوعی دبی است که توسط پل اختصاصی به ساحل جمیراه وصل می‌شود. این سازه نمایی شبیه به بادبان کشتی دارد و فضای درون آن با سنگ‌های مرمر برزیل و ایتالیا، چلچراغ‌های انگلستان، فرش‌های دست‌بافت آفریقای جنوبی و ورق‌های طلای ۲۴ عیار تزئین شده است!

این هتل فوق مدرن ۲۰۲ سوئیت دارد که کوچکترین آن ۱۶۹ متر و بزرگترین سوئیت ۷۸۰ متر مربع است. تمام سوئیت‌ها دوبلکس هستند و به آسانسور، کتابخانه، جکوزی و هر وسیله‌ای که برای اقامتی لوکس مورد نیاز است مجهز شده‌اند. اما هیچکدام به پای کاخ سلطنتی طبقه ۲۵ نمی‌رسند. این سوئیت به‌قدری زیباست که نام کاخ سلطنتی برازنده آن است. فضای درون سوئیت ترکیبی از معماری شرقی و غربی دارد و در تزئین دیوارها و وسایل آن طلای ۲۴ عیار به کار برده شده است. سینما، سرویس خواب و مبلمان فوق لوکس، ۵ دوش کاملا مجهز و جکوزی بخشی از امکانات کاخ برج‌العرب هستند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت سلطنتی حدودا ۲۵ هزار دلار است و ترانسفر میهمانان سوئیت توسط هلیکوپتر انجام می‌شود.

ورزش سلطنتی

بعد از یک اقامت سلطنتی نوبت ورزش سلطنتی است. پولو کلاب، مجموعه ورزشی بسیار شیک در دبی است که به ورزش اشرافی عرب یعنی اسب‌سواری اختصاص دارد. اصیل‌ترین اسب‌های عربی در این مجموعه پرورش داده می‌شوند. بازی چوگان و اسب‌سواری از اصلی‌ترین تفریحات این کلاب هستند. همچنین مسابقه معروف کارتیر که هر ساله در ماه اکتبر یا اپریل برگزار می‌شود از رویدادهای مهم پولو کلاب به شمار می‌رود. این رویداد تحت حمایت همسر امیر دبی بوده و سرشناس‌ترین افراد دنیا در آن شرکت می‌کنند. نرخ پکیج اسب‌سواری به همراه نهار و خدمات اسپا در پولو کلاب حدودا ۲۳۰ دلار است.

گشتی لوکس بر فزار آسمان دبی

بیشتر لاکچری‌ها ترجیح می‌دهند به جای گشت‌وگذار در خیابان‌های دبی، پرواز کرده و دبی را از بالا تماشا کنند. تور هلیکوپتر از تفریحات لاکچری دبی است که طرفداران زیادی دارد. در این تور مهیج می‌توانید ۱۵ الی ۲۵ دقیقه بر فراز آسمان دبی پرواز کرده و برج‌العرب، ساحل جمیرا، جزیره نخل و برج‌الخلیفه را در یک قاب مقابل خود داشته باشید.

تورهای هلیکوپتر از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعدازظهر برگزار شده و برای ثبت‌نام در آن بایستی حتماً گذرنامه خود را همراه داشته باشید. هلی‌کوپترها به طور معمول ۳ پنجره و ۶ صندلی دارند. هنگام گشت برای گرفتن عکس از مناظر و عکس‌های سلفی کمک خلبان اجازه بگیرید.

قیمت تور کیش 

قیمت تور کیش یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نوع تور و سفر به این جزیره می باشد، درواقع شما برای انتخاب یک...

يكشنبه 13 بهمن 98

چهار نکته برای رزرو تور کیش ( سفری ارزان به جزیره کیش )

رزرو تور کیش یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش می باشد. آژانس مسافرتی عصر پرواز ...

يكشنبه 13 بهمن 98

پنج نکته درباره تور کیش ارزان

بدون شک یکی از بهترین مقصد ها در سفرهای تفریحی و گردشگری برای دوست داران سفر جزیره ی بسیار زیبای کیش واقع در ج...

يكشنبه 15 دی 98